Ce mănâncă românii? Doi ani de Glovo, în cifre

Glovo împlinește doi ani de activitate în România. Aplicația a fost descărcată de 1,7 milioane de ori, iar utilizatorii au comandat peste 16,3 milioane de produse.

Cele mai comandate produse sunt burgerii, shaorma, cartofii prăjiți și pizza. De la deschiderea Glovo în România au fost comandate aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze.

Compania este prezentă în Sibiu și alte 25 de centre urbane din toată țara.

În aplicație sunt înscriși în acest moment peste 17.200 de curieri, care au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de km pe bicicletă, pe jos, cu scuterul sau cu mașina. Durata medie de livrare este 38 de minute.

“Am ajuns la peste 1.500 de parteneri activi, printre care putem menționa parteneri puternici precum McDonald’s, KFC, Starbucks, Burger King, Pizza Hut, Subway sau Taco Bell. Cea mai spectaculoasă evoluție a fost reprezentată de parteneriatul cu Kaufland, pe care l-am extins în toate orașele în care suntem prezenți și împreună cu care, în luna aprilie, am dezvoltat un proiect pentru ajutorarea persoanelor în vârstă, către care am livrat peste 260.000 de produse”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

 

Un comentariu

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*